همتی از درون

خرید بک لینک
آنقدر زمین خورده ام که بدانم...برای برخاست

نه دستی از برون

که همتی از درون لازم است ...

حالا اما نمی خواهم برخیزم

می خواهم اندکی بیاسایم

فردا برمی خیزم وقتی که فهمیده باشم

چرا زمین خورده ام .
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...

ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 29 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 22:27

صفحه بندی