یه زنده دلی میگفت :
یه روز غرق در افکارم بودم که
یهو چشمم افتاد به کاکتوسای تو گلخونه
دیدم , عجب زیبایی خیره کننده ای دارن ... روحم تازه شدم
بعدیهو فهمیدم که این زیبایی , تجلی جمال خداس که اینجوری جذبم کرده ... شکرش کردم ...
+دل اگه بینا باشه از درونش زیبایی هم میجوشه ... چرا که خدا تو دلای زنده است که هر لحظه در مقام و شان و کاریه
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: دل روشنی دارم ای عشق,روشندل,دل روشنی دارم,دل روشنی داری ای عشق,روشنی دل,روشنایی دل,مهدی دل روشن,محمد دل روشن,با دل روشن در این,علی دل روشن, نویسنده: بازدید: 23