خودبین

خرید بک لینک
آدم خود بین

همیشه با همه در جنگه

به خاطر دفاع از باورهایی که در وجودش ریشه دوانده

که برای حفظ اون باورها که شده بخشی از وجودش هر کاری میکنه

حالا

اگه به یه نیروی برتر (حتما خدا)

و صنع و حکمت خدا ایمان داشته باشه

و با عقل کل (اسم دیگه ی خدا که غرقه های در نور هم به این اسم خونده میشن)

در صلح و آشتی باشه ... "این دنیا براش بهشت میشه" ... و خدا بین میشه ... و دست خدا رو تو همه کارها می بینه

دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...

ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال می‌کنید

برچسب: خودبینی,خودبینی در جدول,خودبینی در حل جدول,خودبین,خودبینی وغرور,خودبین دوحرفی,خودبینی شعر,خودبینی چیست,خودبینی و تکبر,خودبینی وعیب جویی, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: پنجشنبه 20 آبان 1395 ساعت: 11:42

صفحه بندی