
آدم خود بین همیشه با همه در جنگه به خاطر دفاع از باورهایی که در وجودش ریشه دوانده که برای حفظ اون باورها که شده بخشی از وجودش هر کاری میکنه حالا اگه به یه نیروی برتر (حتما خدا) و صنع و حکمت خدا ایمان داشته باشه و با عقل کل (اسم دیگه ی خدا که غرقه های در نور هم به این اسم خونده میشن) در صلح و آشتی باشه ... "این دنیا براش بهشت میشه" ... و خدا بین میشه ... و دست خدا رو تو همه کارها می بینه...
ادامه مطلب