تو بود و نبودم فدای رخ تو همه عالم
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 35
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمیشود
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: نمیشود, نویسنده: بازدید: 36
ای عشق چه چیزی که خوشی در همه هنگام
اصلا از عشق خوشایندتر و زیبا تر چیه ؟
به قول یه استاد ادبیات :
تمام عالم هستی پرتوی از عشقه
و مثل "لطف خدا" با ورودش دل رو آباد میکنه ... " !!
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: به هنگام,به هنگام خشم نه تصمیم,به هنگام سختی مشو نا امید,به هنگام شنا مثل یه دست,به هنگام خشم,به هنگام سازی برآورد,به هنگام سازی فایرفاکس,هنگام به دنیا امدن بچه,تولید به هنگام,تولید به هنگام jit, نویسنده: بازدید: 55
ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: ویرانی,ویرانی های سوریه,ویرانی مشهد,ویرانی سوریه,ویرانی در جدول,ویرانی دروازه های شرقی,ویرانی شاندیز,ویرانی های حلب,ویرانی شاندیز مشهد,ویرانی خانه کعبه, نویسنده: بازدید: 50
نمیدونم
واقعا همخون پیامبر بودن
این مقام رو به آدم میده که مثلا خلق رو شفا بده
زیاد بش فک کردم
و دیدم ... آره ... میشه ...
نان حلال خورده ... همنشینش فخر اولیا(امام)بوده
و همیشه در معرض تابش های انوار متساعده از امام بوده
و اینا دلایل محکم و تجربه شده ایه که اولیاء خدا هم به همین دلایل از ""ولی"" قبلیشون(استادشون)نور و علم دریافت کردن
پس فقط همخون بودن با اولیا و انبیا ... دلیل بر مقام قدسی و شفاده بودن نیست
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد...ما را در سایت دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39